close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך בוחרים קופסאות קרטון למשלוחים?

מערכת שורשי ניסן, תשעח26/03/2018

איך תדעו איזה קרטון לבחור כדי לשלוח משלוחים? כמה עצות

תגיות:
צילום: storyblocks
אם אתם מתכננים לשלוח משלוח בארץ או בחו"ל, אריזות הקרטון בהם תשתמשו היא חשובה מאוד וכדאי להתאימה לפי הצרכים שלכם. החבילות יכולות לעבור אלפי קילומטרים עד ההגעה ליעד, לכן אריזת החבילה בקרטון הנכון תעלה את הסיכוי שהחבילה תגיע בשלום ליעדה.

למה כדאי לשים לב כאשר בוחרים קופסאות קרטון למשלוחים?
הפריטים הנשלחים: כאשר אתם שולחים פריט מסויים, קחו בחשבון את גודלו ומשקלו. התאימו את המוצר לגודל הקרטון כדי שלא יינזק. שימו לב כי הפריטים אינם צריכים לגעת בדפנות הקרטון. במידה וצורת הפריט היא מיוחדת, כדאי לעטוף אותה באופן מיוחד כי יש לו סיכוי גדול יותר להיפגע. אם תארזו את הפריטים בקרטון גדול מדיי, הם יכולים להיטלטל בפנים ולספוג פגיעות וגם לגרום לקריסת הקרטון עצמו. גם לא כדאי לארוז בקרטון שהוא קטן מדיי ולסגור את הפתח באופן יצירתי, הקרטון עלול להיקרע.

סוגי קרטון: חשוב להבדיל בין סוגי הקרטונים, משום שלכל אחד שימוש אחר. שלושת הסוגים הבולטים ביותר הם הקרטון הגלי, קרטון דופלקס והקרטון הדחוס. הקרטון הגלי עשוי משלוש שכבות, כאשר האמצעות ביניהן היא הגלית, והוא בצבע חום. הקרטונים האלה נחשבים עמידים ולא נקרעים מהר. סוג הקרטון השני נקרא קרטון דופלקס המשמש בעיקר למזון וטואלטיקה, והוא עשוי מדייסת נייר ממוחזר, תאית ותוספות. עמידות הקרטון תלויה בכמות התאית, ככל שאחוז התאית גדול יותר כך הקרטון עמיד יותר. קרטוני הדופלקס מגיעים בצבעים ומשקלים שונים, והוא עומד בתנאי לחות ולכן משמש למזון וטואלטיקה. הסוג השלישי הוא קרטון דחוס והוא בעיקר משמש לבתי עסק. הוא עשוי דייסת פירורי קרטון דחוסים והוא מאוד יציב, אך לא גמיש כלל. משמש בעיקר כחומר בסיס ליצירת קרטוני מתנה, למשחקים ולמוצרי פרסום.

תדעו מהו סוג הקרטון המתאים על פי המוצרים אותם אתם מתכננים לשלוח.
צורת סגירה: צורת הסגירה של הקרטון גם היא חשובה – תוכלו למצוא קרטונים עם סגירה מיוחדת, כמו של אריזות לפיצה, המותאמים גם לצורך אריזות לאיביי, ובעזרת סגירה כזו תחסכו לעצמכם זמן יקר בסגירת הקרטון וגם נראות המשלוח תהיה יפה יותר.
עיצוב הקרטון: במידה ואתם רוצים לשדרג את הנראות החיצונית של הקרטון, כדאי שתחשבו על עיצוב הקרטון. אריזה מעוצבת תשאיר רושם רב יותר על מקבל המשלוח ויכולה להשפיע הן ברמה האישית והן ברמה העסקית.

כמה טיפים נוספים: במידה ואתם שולחים מוצרים שבירים, עטפו כל אחד מהמוצרים בנפרד כדי למנוע נזקים, ואל תשכחו לציין על גבי האריזה כי המוצר שביר, כדי שיתייחסו אליה באופן מיוחד. לפני שליחת הפריט בדקו כי אין בו כל נזק.

אז כאשר אתם מתכוננים לרכוש אריזות קרטון למשלוחים, כדאי לקחת בחשבון את הפריטים הנשלחים, סוג הקרטון, צורת הסגירה ועיצוב חיצוני של הקרטון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה